Общи условия

Настоящите Общи условия обхващат  покупката на стоки в нашия електронен магазин и се отнасят се до закупуване на стоки по интернет.

Условия на доставка

Съгласно настоящите Общи условия ние дефинираме взаимоотношенията между Кристъл Мениджмънт ЕООД, със седалище гр. София, кв. Гоце Делчев, ул. Кирил Ботев 3А, Идентификационен номер: BG175352205, в качеството си на продавач и оператор на електронния магазин www.modernskin.bg и Вас като клиент, който сключва договор за покупка с нас, чрез приключване и изпращане на поръчка през модула на Спиди в нашия електронен магазин.

1. Поръчка

Поръчка може да направите през нашия онлайн магазин, като трябва да ни  предоставите следната информация: желания брой продукти, данни на получателя, адрес за фактуриране, както и адрес за доставка.

2. Условия и срок на доставка

Доставката на продуктите се извършва с куриерска фирма Спиди.

Доставката се извършва до автомат на Спиди, до офис на Спиди и до врата, като точната цена на доставка се уточнява при обработката на поръчката.

В процеса на поръчката има поле за допълнителни уточнения. Taм можете да уточните детайли, свързани с доставката, които ние ще вземем под внимание при обработката на информацията.

В случай, че поръчката е направена след 15:30 ч. тя  се обработва на следващия ден.

Доставка в рамките на София се извършва на същия или на следващия ден, ако поръчката е направена след 15:30 ч.

Поръчките приети в събота или в неделя се обработват в понеделник и ще ги получите във вторник.  

Доставките в страната се изпълняват в срок до 3-4 работни дни от куриер на фирма Спиди всеки ден, без неделя.

След натискане на бутона ПОРЪЧВАНЕ, ще получите имейл, за потвърждение на поръчката.

Мостри на продукти може да се изпратят за сметка на клиента.

3. Начин на плащане

Заплащането за продукта / продуктите се извършва с наложен платеж. Стойността на поръчката и цената на доставката се заплащат на куриера при доставката. 

Комисионна наложен платеж  0.60 лв.

4. Как мога да направя рекламация?

Ако в момента на получаване на пратката, тя е с нарушена цялост, клиента може да я отвори в присъствие на куриера и да провери за евентуални щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.

Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообрзани екземпляра. Клиентът е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на доставчика чрез сайта  www.modernskin.bg за завеждане на рекламацията. Екипът на modernskin.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след попълване на констативния протокол и предоставянето му на modernskin.bg от куриера.

Снимките на стоки в нашия електронен магазин са само илюстративни и не представляват обвързващо описание на свойствата на стоките (например опаковката може да се различава поради промяна, направена от производителя).

Pin It on Pinterest

Share This